Regulamin sklepu wujo.pl
I. Informacje o przedsiębiorcy
1. Serwis www.wujo.pl (zwany również: Sklepem lub Sklepem Internetowym), jest
własnością Firma Handlowa „MONA” Mateusz Bułka z siedzibą w Tychach,
przy ul. Piwowarów 7, NIP: 646-275-22-52, Regon: 240731479, wpisana do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej
przez Ministra Rozwoju.
2. Kontakt ze Sklepem: info.wujo.pl lub telefonicznie pod numerem
+48 515 420 000 – w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.
II. Definicje
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, prócz dni ustawowo wolnych od pracy.
Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być
świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
Klient zagraniczny - oznacza podmiot znajdujący się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, na
rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą
elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sklep – podmiot zarządzający i prowadzący Sklep internetowy Firma Handlowa „MONA” Mateusz
Bułka z siedzibą w Tychach, przy ul. Piwowarów 7, NIP: 646-275-22-52, Regon: 240731479,
pod domeną www.wujo.pl
Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą
osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu
działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta - oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że
nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sklep za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy
przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do
informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które
pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
Umowa - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych
w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
III. Postanowienia ogólne.
1. Sklep umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać
dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
3. Sklep dokłada starań, aby korzystanie z serwisu było możliwe dla użytkowników Internetu
z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych,
typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie ze Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej
Internet Explorer 11, FireFox 60, Chrome 66, Opera 53, Safari 5 lub nowszych, z włączoną
obsługą języka Javascript oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
4. Zakazanym jest dostarczenie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz
wykorzystywanie przez Klienta Sklepu, strony internetowej lub usług nieodpłatnych
świadczonych przez Sklep, w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, dobrymi
obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sklepu.
5. Z uwagi na publiczny charakter sieci Internet oraz powszechności korzystania z usług
świadczonych drogą elektroniczną, Sklep zwraca uwagę na zagrożenia związane
z możliwością pozyskiwania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione,
dlatego też Klienci winni stosować właściwe środki techniczne, które minimalizują wskazane
wyżej zagrożenia. W szczególności powinni oni stosować programy antywirusowe i chroniące
tożsamość korzystających z sieci Internet.
6. Treść niniejszego regulaminu dostępna jest nieodpłatnie pod adresem internetowym
www.wujo.pl.
7. Wszystkie Towary oferowane przez Sklep są nowe i oryginalne, wolne od wad fizycznych
i prawnych, w terminie przydatności oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
8. Wszelkie ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronach Sklepu nie
stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do
zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. V.8.
9. Wszelkie prawa, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do
nazwy Sklepu, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców,
formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem
logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji
towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sklepu,
a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z regulaminem
oraz zgodą Sklepu wyrażoną na piśmie.
IV. Rejestracja konta.
1. Klient ma prawo do założenia konta w Sklepie, celem składania zamówień ww. Sklepie oraz
uzyskania dodatkowych funkcji.
2. Założenie konta jest dobrowolne i nieodpłatne.
3. Utworzenie konta następuje po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego
znajdującego się na stronie internetowej Sklepu oraz po otrzymaniu za pośrednictwem
poczty e-mail potwierdzenia rejestracji konta.
4. W formularzu rejestracyjnym Klient podaje: adres poczty elektronicznej.
5. Warunkiem zakończenia rejestracji konta jest potwierdzenie zapoznania się z treścią
niniejszego Regulaminu.
6. Klient loguje się do konta po wprowadzeniu w formularzu logowania poprawnego adresu
e-mail oraz hasła.
7. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta, przy czym
w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sklep, może ono zostać
usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
V. Realizacja zamówienia.
1. Zamówienia w Sklepie można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu poprzez
dodanie Towaru do „koszyka”.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone
w soboty oraz niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
3. Po wybraniu produktu/produktów do „Koszyka” klient może złożyć zamówienie poprzez
zalogowanie się do swojego konta zgodnie z procedurą opisaną w rozdziale III. 6, następnie
w formularzy zamówienia podaje adres dostawy, sposób płatności oraz dostawy albo przejść
bezpośrednio do formularza zamówienia bez konieczności rejestracji konta, wypełniając
formularz zamówienia, w którym wskazuje: Imię i Nazwisko, adres poczty elektronicznej
(email), adres dostawy. Opcjonalnie Klient może podać numer telefonu oraz uwagi do
zamówienia.
4. Wypełniając formularz zamówienia Klient wybiera również sposób płatności oraz dostawy,
które opisane są w rozdziale VI niniejszego regulaminu.
5. Ponadto w przypadku gdy zamawiającym jest Przedsiębiorca, istnieje możliwość uzupełnienia
danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT.
6. Po wypełnieniu formularza Klient składa zamówienie poprzez kliknięcie „Wyślij zamówienie”
7. Przed złożeniem zamówienia Klient udziela zgody na przechowywanie i przetwarzanie danych
osobowych w celu realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych
(t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182), oraz zaznacza, iż zapoznał się i akceptuje regulamin Sklepu.
8. Po przyjęciu zamówienia Sklep potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Potwierdzenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym poczytuje się jako
zawarcie umowy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
9. Klient ma możliwość złożenia zamówienia telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty
elektronicznej. Po zakończeniu rozmowy z pracownikiem Sklepu, Klient winien złożyć
zamówienie za pośrednictwem strony internetowej oraz w uwagach wpisać informację,
iż ww. zamówienie zostało złożone telefonicznie albo przed wydaniem produktu Sklep na
trwałym nośniku potwierdzi Klientowi treść proponowanej umowy. Natomiast Klient
w odpowiedzi na przesłaną treść proponowanej umowy winien złożyć oświadczenie
o zawarciu umowy, które musi zostać utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku
(np. mailowo). Po wykonaniu czynności opisanych w zdaniach poprzedzających dochodzi do
skutecznego zawarcia Umowy.
10. Po zawarciu umowy sprzedaży, Sklep potwierdza Klientowi jej warunki, poprzez przesłane ich
na trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez
niego podczas rejestracji albo składania zamówienia adres.
11. Wszystkie podane w Sklepie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT), chyba że
widnieje przy cenie dopisek "netto" oraz wyrażone są w złotych polskich (PLN).
12. Jeżeli przedmiotem Umowy są towary, wymienione w Załączniku nr 15 do ustawy z dnia 11
marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2018 poz. 2174 ze zm.), dla których
kwota transakcji ogółem jest równa kwocie 15 000 zł brutto lub wyższa, w tej sytuacji
podatnicy są zobowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności, zgodnie z
powszechnie obowiązującymi przepisami, o ile mechanizm ten ma zastosowanie wobec
Klienta.
13. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia
zamówienia przez klienta. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
14. Sklep wystawia fakturę VAT albo paragon.
15. Sklep może odmówić realizacji zamówienia w przypadku:
a) błędnego lub częściowego wypełnienia formularza zamówienia;
b) jeżeli we wskazanym czasie ( 7 dni roboczych) nie zostanie uiszczony przelew w należytej
wysokości, przy czym po upływie terminu wskazanego w zdaniu pierwszym, Sklep
wyznaczy Klientowi dodatkowy termin na opłacenie należności za złożone zamówienie.
16. Koszty przesyłki podawane są każdorazowo w „Koszyku”, a Klient informowany jest
o ostatecznym koszcie zamówienia przed jego ostatecznym złożeniem.
17. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
VI. Płatność i dostawa
1. Klient ma możliwość wyboru formy płatności:
a) Przelewem na rachunek bankowy :
Alior Bank SA (PLN):
85 2490 0005 0000 4530 1534 2497
(SWIFT/BIC: ALBPPLPWXXX)
(IBAN: PL 85 2490 0005 0000 4530 1534 2497)
lub (or)
Mbank (PLN):
44 1140 2004 0000 3002 7409 3926
(IBAN: PL44 1140 2004 0000 3002 7409 3926)
(SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK)
--------------------------------------------------------------------------
Konto walutowe do przelewów w euro (EUR) :
Mbank
49 1140 2004 0000 3212 2143 9000
(SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK)
(IBAN: PL 49 1140 2004 0000 3212 2143 9000)
Konto walutowe do przelewów w dolarach (USD) :
Nest Bank
75 1870 1045 2078 1070 2424 0002
(SWIFT/BIC: NESBPLPW)
(IBAN: PL75 1870 1045 2078 1070 2424 0002)
b) Za pobraniem;
c) Płatność za pośrednictwem serwisu PayU, który obsługiwany jest przez firmę PayU S.A. z
siedzibą w Poznaniu.
2. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 1 dnia roboczego do 4
dni roboczych oraz od 3 dni roboczych do 14 dni roboczych dla klientów zagranicznych.
3. W razie opóźnienia Sklepu Klient może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po
jego bezskutecznym upływie może od umowy odstąpić.
4. W przypadku wyboru płatności w formie przelewu na rachunek bankowych albo za
pośrednictwem serwisu PayU, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia opłacenia
należności oraz po przesłaniu Klientowi przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia
5. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia
przesłania Klientowi przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia
6. Sklep dostarcza przesyłki do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. oraz firm
kurierskich.
7. Koszty dostawy dla Klientów zależą od wielkości oraz wagi przesyłki, ich przedział cenowy to:
a) Przesyłka pocztowa od 14 zł do 16 zł / pocztowa za pobraniem 19 zł do 21zł;
b) Przesyłka kurierska InPost lub DHL od 13 zł do 19 zł / kurierska za pobraniem 18 zł do 25 zł
c) Przesyłka do punktów odbioru Paczkomaty In Post / Punkty DHL / Punkty Pocztowe od 13 do 25 zł
8. Dostawy dla Klientów zagranicznych zależą od wielkości, wagi przesyłki oraz lokalizacji
klienta, ich przedział cenowy to:
a) Przesyłka pocztowa od 29 zł do 150 zł
b) Przesyłka kurierska od 55 zł do 460 zł
9. Oferujemy darmową dostawę zamówionych produktów jeśli wartość koszyka przekracza następujące kwoty:
a) wartość koszyka klienta indywidualnego musi być większa niż 200 zł (brutto)
b) wartość koszyka klienta hurtowego musi być większa niż 850 zł (brutto)
Usługa płatności za pobraniem jest zawsze dodatkowo płatna - 5 zł brutto.
10. Sklep jest zobowiązany dostarczyć towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
11. W przypadku wysyłki suszu CBD sprzedawanego w naszym sklepie poza granice kraju należy wziąć pod uwagę limity THC obowiązujące w przypadku takiego suszu w docelowym kraju. Proszę pamiętać, że susz CBD w naszym sklepie zawiera śladowe ilości (<0,2%) THC zgodnie z limitem dopuszczalnym w Polsce.
Powyżej jakiej wartości THC susz CBD jest uznawany jako narkotyk w poszczególnych krajach:
- Francja – THC 0,00% (czyli de facto nielegalny)
- Irlandia – THC 0,00% (czyli de facto nielegalny)
- Islandia – brak regulacji prawnej dot. CBD, ale bardzo surowe prawo dot. marihuany
- Portugalia – tylko na receptę,
- Słowacja – nielegalny
- Norwegia – THC 0,00% (czyli de facto nielegalny)
- Szwecja – THC 0,00% (czyli de facto nielegalny)
Oznacza to, że wysyłka sprzedawanych przez nas suszy do ww. krajów jest niezgodna z prawem i nie możemy jej zrealizować.
Reszta państw w Europie posiada limity THC takie same jak Polska lub wyższe.
VII. Odstąpienie od umowy
1. Towar zakupiony w naszym Sklepie przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcę
z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę, może w terminie 14 dni odstąpić od niej
(zwrócić towar) bez podania przyczyny – za wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt 6 poniżej.
Powyższy termin liczony jest od dnia odbioru przesyłki i do jego zachowania wystarczy
wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej.
2. Sklep ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z
uprawnieniami Konsumenta na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o
odstąpieniu od umowy, które otrzymał drogą elektroniczną.
3. Przedsiębiorcom co do zasady nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, chyba że
strony postanowiły inaczej.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za
niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że
zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie,
nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia
o odstąpieniu od Umowy.
5. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za
zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający
poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
w odniesieniu do umów:
a) świadczenie usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub
Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta służący
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia;
d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym
opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
e) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. Do zwracanego Towaru prosimy o dołączenie dowodu zakupu np. kopię/oryginał paragonu,
faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód
zakupu.
8. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres: 43-100 Tychy, ul. Piwowarów 7, Firma
Handlowa "MONA" Mateusz Bułka
9. Zwracany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta Towar winien
zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie
transportu.
10. Zwrot Towaru następuje na koszt Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami
Konsumenta .
11. Zwrot kwoty wynikającej z wartości Towarów i kosztów ich wysyłki do Konsumenta lub
Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem
płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do
chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy
z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.
12. Zostanie zwrócony najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru dostępny w Sklepie. Zwrot
pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub
Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta , chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposoby
zwrotu pieniędzy.
13. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy znajduje się pod LINK.
VIII. Rękojmia i gwarancja
1. Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest
odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Reklamowany Towar należy zwrócić na adres: 43-100 Tychy, ul. Piwowarów 7, Firma
Handlowa "MONA" Mateusz Bułka.
3. Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny
podany przez niego sposób.
4. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba
że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar
wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania,
jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił
zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient
może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany Towaru
na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że
doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się
wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także
bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób
zaspokojenia;
b) Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep jest
obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę
w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sklep może
odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności
z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest
niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do
zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy
lub wymiany ponosi Sklep.
5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz
wadliwą na adres Sklepu. W wypadku Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z
uprawnieniami Konsumenta koszt dostarczenia pokrywa Sklep.
6. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem
dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru
na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się
przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może
odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady
Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do
odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się
z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
7. Towary sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta
Towaru bądź dystrybutora.
8. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji
jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
9. Jeśli Sklep nie odniesie się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, poczytuje
się, że reklamacja została uznana za zasadną.
10. Wzór formularza reklamacyjnego znajduje się pod LINK
IX. Zamieszczanie opinii w Sklepie
1. Zamieszczając swoją opinię w Sklepie, Klient wyraża zgodę na dobrowolne
rozpowszechnianie jej treści. Zamieszczenie opinii jest dobrowolne i zależne od woli Klienta.
Sklep nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia zasoby
teleinformatyczne celem ich opublikowania.
2. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sklep umieszczonych przez niego
opinii w Sklepie.
3. W naszym sklepie obowiązuje promocja "Rabat za zamieszczoną opinię", która uprawnia do otrzymania rabatu za wystawione opinie w sklepie.
4. Promocja ta NIE obowiązuje klientów hurtowych, niestety ze względu na ograniczenia systemowe błędna informacja o ich przydzieleniu może się czasem pojawiać na kontach hurtowych - zastrzegamy sobie prawo do usunięcia tych rabatów ręcznie z zamówień hurtowych.
X. Rabat za porzucony koszyk
1. W naszym sklepie obowiązuje promocja "Rabat za porzucony koszyk", w przypadku niezłożenia zamówienia z koszyka, klient otrzymuje od nas dodatkowy rabat na realizację zamówienia po upłynięciu określonego czasu.
2. Promocja ta nie dotyczy klientów i zamówień hurtowych, niestety ze względu na ograniczenia systemowe informacja o błędnie przydzielonym rabacie czasem się pojawia - zastrzegamy sobie prawo do ręcznego usunięcia takiego rabatu z zamówienia hurtowego.
XI. Zmiana Regulaminu
1. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmiany będą obowiązywać
po 14 dniach od daty opublikowania ich na stronie Sklepu.
2. W przypadku zmiany Regulaminu, wprowadzone zmiany widoczne będą na stronie
internetowej Sklepu przez 14 dni, a każdy zarejestrowany Klient zostanie poinformowany
przez Sklep poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta
w formularzu rejestracyjnym, o zmianach, które nastąpiły w Regulaminie.
3. W przypadku, gdy zarejestrowany Klient, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany
jest on zawiadomić o tym fakcie Sklep w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie
Regulaminu.
4. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klienta będącego
jednocześnie Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami konsumenta i korzystającym
ze Sklepu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany
Regulaminu nie będą miały wpływu na już złożone Zamówienia, zawarte lub wykonane
Umowy.
XII. Postanowienia końcowe.
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy prawa
polskiego. Umowa pomiędzy Sklepem, a Klientem zawierana jest w języku polskim.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na
nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Sklepu.
3. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy,
lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi konsumentami, Sklep ponosi
odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach
rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta nie będącego konsumentem.
4. Każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji.
Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są
i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Konsument uprawniony jest
do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a
Sklepem. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach
internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
Klientem,
a Sklepem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów.
6. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy wg. obowiązujących
przepisów.
Treść niniejszego regulaminu obowiązuje od dnia 01.02.2021 r.